Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association

Czech Mixologist

Už je to nějaká doba, co jsme na konci května otevřeli naše multifunkční centrum Abzac. Pokud jste se tohoto slavnostního dne nemohli zúčastnit, nebo jste v Brně byli a rádi byste si událost připomněli, podívejte se na více než hodinový sestřih toho nejlepšího, co se odehrálo.

video     
„Champagne v létě prostě funguje výborně. V tom vedru, co tu teď máme, si dá člověk skleničku vína, které má bublinky, skvělé kyselinky a málo cukru, a cítí se dobře osvěžený,“ říká Miloš Danihelka pro Beverage & Gastronomy.
Konzumace alkoholu na Slovensku loni dosáhla svého minima od roku 2003. Vyplývá to z informací, které zveřejnil slovenský statistický úřad. Podle dřívějších údajů Světové zdravotnické organizace (WHO) byla konzumace alkoholu na Slovensku srovnatelná s dalšími zeměmi v regionu. Dlouhodobě oblíbené mezi slovenskými spotřebiteli jsou piva českých značek a likéry od českých výrobců.
K trendům současnosti patří renesance destilátů a dalších alkoholických nápojů, které v historii zanechaly svou nesmazatelnou stopu. V souvislosti se zdravým životním stylem a zodpovědným přístupem člověka k sobě samému ovšem dochází také ke znovuobjevování nealkoholických nápojů, které se pily na posílení či povzbuzení už v dávné minulosti. Zatímco první z trendů reprezentuje třeba absint, ukázkovým příkladem toho druhého je kombucha.
Chystáte letní party nebo grilovačku a přemýšlíte, čím oživit vaše setkání? Překvapte své přátele a umíchejte si společně letní osvěžení podle těch nejlepších světových barmanů! Netradiční zábava s chutným a jedinečným výsledkem.
Přestože si většina z nás na koktejl zajde do baru, trendy se začínají pomalu měnit a už zdaleka nejsou míchané drinky pouze záležitostí barmanů. Je spousta koktejlů, které jsme si schopni připravit i doma. Inspirujte se radami profesionálního barmana Michala Marešovského, jež je ambasadorem legendární skotské whisky Johnnie Walker.
Na jedné straně ekonomické i kulturní bohatství, na té druhé pak přísná pravidla s drakonickými tresty v případě jejich nedodržení. No a samozřejmě tepající noční život a spousta skvělých barů patřících k absolutní špičce. Takový je dnešní Singapur, jedna z nejúchvatnějších světových metropolí.
Ochucené giny a zejména ginová mixologie se v posledních letech těší velké popularitě. Známý londýnský výrobce ginu proto přichází s novinkou Beefeater Pink, prémiovým inovativním ginem, který nabízí zcela nový chuťový zážitek. Propojení přírodního jahodového aroma se svěžím citrusem a typickou chutí nahořklého jalovce dalo vzniknout osvěžujícímu ginu s jasně růžovou barvou.
Rané odrůdy švestek (na Valašsku trnek) dozrávají na konci července. Vizovická likérka Rudolf Jelínek se tak již pomalu chystá na hlavní sezonu. Slivovici však pálí už teď, a to ze zmrzlých švestek, které dovezla po tříleté neúrodě ovoce z Balkánu, a zkouší, jak bude chutnat. Podívejte se, co vše musí švestka absolvovat, než se stane nejznámější moravskou pálenkou.
Přízvisko hlavní město skotské whisky mu sluší, v Dufftownu najdeme hned sedm velkých palíren. Navštívili jsme tu Glenfiddich. A viděli jsme v ní nejmodernější technologie i starosvětské a ceněné měděné kotle a letité sudy. A vonělo to tam.
Od 1. července lze v české velkoobchodní i maloobchodní síti zakoupit tři nové perlivé nealkoholické nápoje značky Red Bull s certifikací BIO. K Simply Cole, která se u nás už nějakou dobu prodává, přibyly Bitter Lemon, Ginger Ale a Tonic Water.
Alkoholový business je v rámci FMCG specifický, trochu odlišný od ostatních komodit. Vy jste navíc přešel z telekomunikací. O kolik je to jiný svět?
Osobně největší rozdíl spatřuji v „zábavnosti“ oboru. Alkohol je hodně o zábavě, o party, o užití si volného času společně s přáteli. Telekomunikace jsou oproti tomu výrazně technické a aktivace směrem ke spotřebitelům je samozřejmě úplně jiná než aktivace alkoholové značky. Sice jsme s O2 objížděli festivaly, ale přeci jen propagovat na festivalu telekomunikace a alkoholovou značku se nedá srovnávat. Alkoholové značky je jednodušší promovat, jelikož jsou přirozenou součástí festivalu.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ]     [ dalších 12 ]   »

2. 4. 2019
MGD 2019 - NOMINACE
12. 4. 2019
12. 4. 2019
15. 4. 2019
Saint James Rhum - finále
16. 4. 2019
SPRING FBC 2019
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři