Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association
      
Barmanská soutěž
„Champagne v létě prostě funguje výborně. V tom vedru, co tu teď máme, si dá člověk skleničku vína, které má bublinky, skvělé kyselinky a málo cukru, a cítí se dobře osvěžený,“ říká Miloš Danihelka pro Beverage & Gastronomy.
Konzumace alkoholu na Slovensku loni dosáhla svého minima od roku 2003. Vyplývá to z informací, které zveřejnil slovenský statistický úřad. Podle dřívějších údajů Světové zdravotnické organizace (WHO) byla konzumace alkoholu na Slovensku srovnatelná s dalšími zeměmi v regionu. Dlouhodobě oblíbené mezi slovenskými spotřebiteli jsou piva českých značek a likéry od českých výrobců.
K trendům současnosti patří renesance destilátů a dalších alkoholických nápojů, které v historii zanechaly svou nesmazatelnou stopu. V souvislosti se zdravým životním stylem a zodpovědným přístupem člověka k sobě samému ovšem dochází také ke znovuobjevování nealkoholických nápojů, které se pily na posílení či povzbuzení už v dávné minulosti. Zatímco první z trendů reprezentuje třeba absint, ukázkovým příkladem toho druhého je kombucha.
Chystáte letní party nebo grilovačku a přemýšlíte, čím oživit vaše setkání? Překvapte své přátele a umíchejte si společně letní osvěžení podle těch nejlepších světových barmanů! Netradiční zábava s chutným a jedinečným výsledkem.
Přestože si většina z nás na koktejl zajde do baru, trendy se začínají pomalu měnit a už zdaleka nejsou míchané drinky pouze záležitostí barmanů. Je spousta koktejlů, které jsme si schopni připravit i doma. Inspirujte se radami profesionálního barmana Michala Marešovského, jež je ambasadorem legendární skotské whisky Johnnie Walker.
Na jedné straně ekonomické i kulturní bohatství, na té druhé pak přísná pravidla s drakonickými tresty v případě jejich nedodržení. No a samozřejmě tepající noční život a spousta skvělých barů patřících k absolutní špičce. Takový je dnešní Singapur, jedna z nejúchvatnějších světových metropolí.
Ochucené giny a zejména ginová mixologie se v posledních letech těší velké popularitě. Známý londýnský výrobce ginu proto přichází s novinkou Beefeater Pink, prémiovým inovativním ginem, který nabízí zcela nový chuťový zážitek. Propojení přírodního jahodového aroma se svěžím citrusem a typickou chutí nahořklého jalovce dalo vzniknout osvěžujícímu ginu s jasně růžovou barvou.
Rané odrůdy švestek (na Valašsku trnek) dozrávají na konci července. Vizovická likérka Rudolf Jelínek se tak již pomalu chystá na hlavní sezonu. Slivovici však pálí už teď, a to ze zmrzlých švestek, které dovezla po tříleté neúrodě ovoce z Balkánu, a zkouší, jak bude chutnat. Podívejte se, co vše musí švestka absolvovat, než se stane nejznámější moravskou pálenkou.
Přízvisko hlavní město skotské whisky mu sluší, v Dufftownu najdeme hned sedm velkých palíren. Navštívili jsme tu Glenfiddich. A viděli jsme v ní nejmodernější technologie i starosvětské a ceněné měděné kotle a letité sudy. A vonělo to tam.
Od 1. července lze v české velkoobchodní i maloobchodní síti zakoupit tři nové perlivé nealkoholické nápoje značky Red Bull s certifikací BIO. K Simply Cole, která se u nás už nějakou dobu prodává, přibyly Bitter Lemon, Ginger Ale a Tonic Water.
Alkoholový business je v rámci FMCG specifický, trochu odlišný od ostatních komodit. Vy jste navíc přešel z telekomunikací. O kolik je to jiný svět?
Osobně největší rozdíl spatřuji v „zábavnosti“ oboru. Alkohol je hodně o zábavě, o party, o užití si volného času společně s přáteli. Telekomunikace jsou oproti tomu výrazně technické a aktivace směrem ke spotřebitelům je samozřejmě úplně jiná než aktivace alkoholové značky. Sice jsme s O2 objížděli festivaly, ale přeci jen propagovat na festivalu telekomunikace a alkoholovou značku se nedá srovnávat. Alkoholové značky je jednodušší promovat, jelikož jsou přirozenou součástí festivalu.
Bugsy´s bar představil již třetí emisi jedinečného ginu, který vzniká díku umu palírníka Martina Žufánka vždy v limitované edici ručně číslovaných 666 lahví. Výběr bylin má na svědomí ovšem opět tým baru. Každý člen si volí jednu botanical, která jej ve směsi zastupuje a tím zrcadlí atmosféru a DNA Bugsy’s baru.

«   [ předchozích 12 ]     13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ]     [ dalších 12 ]   »

25. 4. 2019
KOCOUR CUP 2019
26. - 27. 4. 2019
WHISKY FESTIVAL 2019
7. 5. 2019
JMK - ŽATEC 2019
7. 5. 2019
JBC - ŽATEC
7. 5. 2019
JCC - ŽATEC
Svět barmanů 1/2019
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři