Novinka zaujme svým vzhledem a vyváženou pomerančovou chutí. Její zásadní ingrediencí jsou vyzrálé bio pomeranče z certifikovaných farem na Sicílii.  Dostupná bude nejprve v segmentu HoReCa a postupně také v běžné maloobchodní síti v láhvích z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papíru.

 

S myšlenkou na uvedení této novinky přišli zástupci Jägermeister v Česku a Slovensku. „Máme radost, že za Jägermeister Orange stojí také Češi a Slováci, kteří se zapojili do testování v několika kolech a chuťového vyladění do nejmenšího detailu,“ říká Jiří Štětina, generální ředitel firmy Mast-Jägermeister pro ČR a SR. Do vývoje a testování se zapojily tisíce lidí z Česka a Slovenska.

 

Zejména mladší generace a ženy vyzdvihly jemnost a ovocnost pomerančové chuti. Původ sicilských pomerančů je vysledovatelný od farmy až po láhev. „Každý tak má naprostou jistotu, že pije něco, co bylo opravdu vytvořeno s respektem k přírodě,“ vysvětluje Jiří Štětina s tím, že celá výroba nového nápoje probíhá výhradně šetrnými a udržitelnými procesy.

 

Jägermeister Orange obsahuje 33 % alkoholu. Novinka bude dostupná nejprve v segmentu HoReCa a postupně také v běžné maloobchodní síti v láhvích z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papíru v objemu 0,7 litru. Zákazníci si ho vychutnají nejlépe jako ledově namražený panák na −18° Celsia.

 

Jägermeister Orange čeká několikaměsíční kampaň, která vzniká kompletně lokálně. Zahájil ji event Jäger DROP, na kterém se v obou zemích novinka představila současně ve dvanácti ikonických klubech a kde ji ochutnalo více než 8.000 lidí za jedinou noc.

 

Vedle eventů, sociálních sítí, influencer a on-line marketingu bude Jägermeister Orange komunikovat i v in-store, PR a v neposlední řadě i televizní kampaní.