Nejnovější příchuť Esence yuzu & okurka si vysloužila prestižní ocenění Volba spotřebitelů 2024 v kategorii minerální vody. Mattoni Esence nyní spouští komplexní kampaň..
TV formáty zahrnují nové 20 a 30sekundové spoty od WMC Grey, ve kterých je složení Esence bez cukru a sladidel zpodobněno levitujícím ovocem, konceptem Bez tíže.
„Ve složení Esence najdete jen přírodní minerální vodu Mattoni s vyváženým poměrem minerálů a esenci ovoce a bylinek. Neobsahuje žádné cukry, sladidla, barviva ani konzervanty. Je tak ideální pro lidi zaměřené na zdravý životní styl, kteří si chtějí užít svěží ovocnou chuť bez tíže,“ uvádí Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni.
Chuť „bez tíže” zaplaví i sociální sítě. Do kampaně jsou zapojení známí influeceři, oblíbení především u mladší cílové skupiny, jako Veronika Vobecká, Lucie Neumannová, Kateřina Fričová, Tereza Švehlová nebo Tom Sean.
S kampaní se lidé potkají také v outdooru v podobě více než stovky bigboardů a smartboardů a také na kulturních a sportovních akcích, kde budou připraveny ochutnávky pro širokou veřejnost.
S novým designem, který navrhl český designér Marek Mikovec, se Esence od Mattoni uvedla v novém, lehčím vzhledu a představila novou originální příchuť yuzu & okurka. „Esence je důležitou součástí našeho portfolia a její obliba neustále roste. S novým designem chceme Esenci ještě více odlišit od ostatních řad a zdůraznit její benefit,“ shrnuje Eva Straškrábová.