Prostor jí k tomu dává soutěž Skvěle namíchané Vánoce, kterou pořádá tradiční český brand Becherovka Original s cílem podpořit profesionály z českých barů těžce zkoušené nástrahami globální pandemie.

 

Zadáním on-line soutěže odehrávající se na sociální síti Instagram je namíchat koktejl, který inspiruje k vánoční náladě. „Barmani a barmanky vlastně mají svým drinkem odpovědět na otázku, jak podle nich chutnají Vánoce. Díky tomu, že se s Becherovkou dá výborně pracovat ve studené i teplé variantě, vznikla pestrá paleta soutěžních výtvorů,“ podotkla Brand Ambassadorka Becherovky Bára Ceľuchová, na jejímž instagramovém profilu becherovka_ambassador se soutěž odehrává.

 

Do soutěže se v minulém týdnu přihlásilo celkem 37 barmanů, barmanek nebo barových týmů. Hlasovat pro své favority můžete napsáním komentáře se soutěžním číslem daného drinku, musíte to však stihnout do pravého poledne 30. prosince. Na Silvestra pak organizátoři vyhlásí vítěze.

 

Vítěz obdrží víkendový pobyt pro dvě osoby v Grandhotelu Pupp a konzumaci v Becher’s Baru ve výši 2 tisíce korun. Cenou za druhé místo je zmíněná konzumace a Becherovkový merch a třetí v pořadí obdrží merch.

 

Účastníci soutěže Skvěle namíchané Vánoce získají body do celoročního seriálu soutěží Czech Bartenders League o Barmana roku CBA. Vítěz ligy bude reprezentovat Českou republiku na koktejlovém mistrovství světa pořádaném Mezinárodní barmanskou asociací IBA.