Štědrá pomoc
Nepředstavitelných 100 milionů dolarů poskytne globální výrobce alkoholu Diageo barům a hospodám po celém světě jako podporu fungování v post-koronové éře. Do programu Raising the Bar je možné se hlásit už nyní, a to také v České republice. Diageo zároveň vyzvalo vlády po celém světě, aby finančně podpořily restart gastronomie.

Chata, voda, špekáčky
Palírna U Zeleného stromu představila limitovanou sérii Hanácké vodky, jejíž vtip spočívá v tematickém ladění etiket. Ty vyobrazují typické letní aktivity, které můžete zažít na dovolené v Česku. Značka tak chce dát spotřebitelům najevo, že za zážitky není třeba cestovat do zahraničí.

Bio káva a minipivovary v Albertu
Vypadá to, že hypermarket Albert cílí na fandy tekuté gastronomie. V regálech najdete novou kávovou řadu Perla mezi kávami – můžete vybírat mezi Keňou, Brazílií a Kolumbií, v jednom případě dokonce v certifikované bio kvalitě. Ve speciálních lednicích pak na vás čekají piva z lokálních minipivovarů. Celkově jich Albert nabízí přes 150 druhů. Výběr se samozřejmě liší podle regionální působnosti pivovarů. Zastoupeny jsou například Dobruška, Jarošov, Raven, Cvikov nebo Chomout.

Otazníky nad Budvarem
Pohled za kulisy Budějovického Budvaru odhaluje jemné pnutí. Části zaměstnanců se údajně nelíbí styl nového vedení podniku, který zahrnuje upozadění slova Budweiser na etiketách nebo uvedení pro Budějovice netypicky hořkého Budvaru 33 na trh.


---stručně---
V Liberci si připomínají 460 let várečného práva novým pivem a plánují stavbu pivovaru.

Magazín The Spirits Business vyhlásil žebříček top 10 globálních alkoholových značek dle kvality jejich sociálních sítí (anglicky).