Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association
      
S nápadem vytvořit kávový koncentrát, který by umožňoval připravit si výběrovou kávu v podstatě kdykoliv a kdekoliv, přišli baristé Johnny Rančák, Martin Moravčík a Ondřej Štökl zhruba před dvěma lety. „Vycházeli jsme z potřeb našich hostů, kteří by si rádi dali dobrou výběrovou kávu bez ohledu na to, kde se právě nacházejí, a bez závislosti na baristovi nebo elektřině,“ prozrazuje Martin Moravčík.
„Po včerejším večírku jsme se dnes sešli s kámoši trošku dřív – na drunch. Každý jsme si dali čtyři Bloody Mary. Pořád jsem ještě nalitý.“ Touhle ministory vysvětluje on-line slovník Urban Dictionary slovo „drunch“. Definuje ho jako pozdně dopolední či brzce odpolední jídlo doprovázené drinkem, zvláště o sobotách a nedělích, kdy se městští hipsteři a pozéři scházejí ve svých oblíbených bistrech a mírní tím po uplynulé noci kocovinu. V barové matematice ho považujme za součet hodnot drink + brunch.
Mimořádného úspěchu dosáhl letošního 5. září na International Wörthersee Cocktail Cup (IWCC) barman a lektor České barmanské asociace Tomáš Kubíček. Zvítězil nejen ve své kategorii, ale také v celkovém hodnocení soutěže, a od třetího největšího rakouského jezera si tak odvezl dvě 24karátové sošky.
dokument (660 kB)
Mladí Češi holdují z tvrdého alkoholu nejvíce rumu a vodce. Čistý tvrdý alkohol si častěji dají Moravané, naopak v Praze jsou oblíbené koktejly a radlery, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos. Alkohol si podle něj dopřeje každý měsíc 90 procent mladých, nejčastěji potom pivo a víno. Roste však záliba v bylinných likérech.
Již sedmnáctým rokem hostil brněnský Hotel International Best Western Premier mezinárodní soutěž mladých barmanů a someliérů „Brněnský Vánoční pohár“. Tuto soutěž jako každoročně pořádá Střední škola Brno, Charbulova, p.o. v zastoupení RNDr. Janou Markovou - ředitelkou školy a asociace číšníků ČR v zastoupení předsedkyně asociace - Blankou Musilovou.
fotogalerie     
Velkou část své barmanské kariéry jsem strávil v hotelovém provozu, a tak s napětím sleduji, jak se tento segment barového byznysu vyvíjí. Osobně se domnívám, že v blízké budoucnosti budou hotely veškeré F&B služby, tedy i provozování svých barů, outsourcovat. Proč a jak se to stane? Pro jasnější představu je třeba podívat se na tuto problematiku trochu obšírněji.
Stovky soutěžících barmanů, prezentace nápojových společností a velký divácký zájem. Tak vypadala soutěž Gang-Dou Asia Cocktail Competition, kterou ve městě Kao-siung v minulých dnech uspořádala Tchaj-wanská barmanská asociace.
Máte rádi whisky, nechybějí vám barmanské zkušenosti ani komunikační dovednosti a dokážete čelit výzvám? Pak byste možná právě vy mohli svou budoucí profesní cestu spojit se skotskou whisky Johnnie Walker. První krok můžete udělat právě teď.

Společnost Stock Plzeň-Božkov hledá vhodného kandidáta na pozici brand ambasadora Johnnie Walker.
dokument (332 kB)
Sirupy jsou nezbytnou ingrediencí pro přípravu míchaných nealkoholických i alkoholických nápojů a koktejlů. Jaké sirupy dnes využít – ty od osvědčených výrobců, nebo se pustit, jak trendy v mnoha oblastech velí, do vlastní výroby?
V pondělí 27. listopadu se v Českém Krumlově uskutečnil Apotheka Real Bartenders Competition, letošní poslední díl soutěžního seriálu České barmanské asociace o Barmana roku v kategorii Classic. Z vítězství se ve stylovém baru Apotheka radoval domácí barman Jan Lukas. Na druhém místě skončil Robert Weis ml. a třetí příčku obsadil Martin Vogeltanz. Ten také bral celkové vítězství v Barmanovi roku.
dokument (475 kB)
Charitativní organizace a každoroční aktivita s názvem Movember se v České republice těší podpoře. Jedná se o listopadovou událost, při které si muži nechávají narůst knír a zvyšují tak povědomí o mužském zdraví a shromážďují finanční prostředky na jeho podporu – především na léčbu rakoviny prostaty a varlat. Podpořit Movember se letos rozhodl také rum Ron de Jeremy.
Český čajový energy drink Samurai Shot uvedl na trh nový formát produktu – placatku. Novinka má objem 0,1 dcl a prázdná stojí 35 Kč. Pořídit se dá na e-shopu Samuraishot.cz, aktuálně hlavně jako součást vánočního balení. Placatku si vyžádali sami zákazníci. Chyběla jim přenosná varianta do auta nebo do kabelky k originální skleněné láhvi o obsahu 0,5 litru.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ]     [ dalších 12 ]   »

25. 4. 2018
KOCOUR CUP 2018
28. 4. 2018
10. 5. 2018
JBC - ŽATECKÝ CUP 2018
10. 5. 2018
ŽATECKÝ CUP 2018
10. 5. 2018
JMK - ŽATECKÝ CUP 2018
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři