Společnosti RATIONAL a Bidfood spojují síly a představují zcela nový a ojedinělý projekt Easy Bar Menu. Ucelený koncept zahrnuje vybrané varné technologie, nádobí a na míru sestavené recepty ze surovin z portfolia Bidfood. Díky spolupráci s Českou barmanskou asociací, v čele s jejím prezidentem Alešem Svojanovským, tak společně navazují na téma, které bary v posledních dvou složitých letech trápilo – jak dostat zpátky zákazníky a jak si je co nejdéle udržet právě v tom svém podniku.

 

Tento koncept byl připraven speciálně pro podniky, které se potýkají s malým nebo vůbec žádným zázemím pro přípravu, chybí jim dostatečná ventilace, nemají profesionální kuchaře a času pro přípravu pokrmů nemají také mnoho. I přes všechny překážky chtějí svým hostům nabídnout něco navíc. Něco, co je udrží v jejich podniku po celou dobu a přinese kompletní zážitek.

 

Takto účel konceptu popisuje Radim Kopecký, ředitel prodeje do gastronomie ze společnosti Bidfood: „Smyslem tohoto projektu je přilákat do barů, bister nebo kiosků nové hosty, kteří si rádi zajdou někam nejen na skleničku, ale i něco dobrého. Případně, aby si stávající zákazníci ve svém oblíbeném podniku dali kromě pití i jídlo.“


Koncept zahrnuje přesně vybranou varnou technologii od společnosti RATIONAL včetně návrhu financování, recepty sestavené ze surovin z portfolia společnosti Bidfood a také ideální nádobí, taktéž z nabídky společnosti Bidfood, které jsou dostupné na jejich webových stránkách. „Společný balíček technologie-surovina-recept je doslova unikátní svou kombinací,“ vyzdvihuje Vladan Jesenský, jednatel společnosti RATIONAL.

 

Jedenáct na míru sestavených receptů, kde nechybí tortilla s trhaným masem, vepřová žebra nebo tradiční smažené lahůdky, jako jsou obalované krevety či cibulové kroužky, je připravováno v nejmenším konvektomatu iCombi Pro XS. Konvektomat disponuje malou velikostí, ale zato velkým výkonem a plnou inteligencí větších modelů řady iCombi Pro využívaných pro velkokapacitní kuchyně. Zkrátka plnohodnotný konvektomat, žádná turbo pec, natož mikrovlnná trouba. Potřebuje minimum místa, lze jej dokonce zavěsit na zeď.

 

Suroviny, které jsou chlazené nebo mražené a samostatně balené, nevyžadují zvláštní zacházení a ani vyčleněnou přípravnu. Ikony s obrázky pokrmů a názvy receptů jsou instalovány na hlavním displeji, kdy uživatel pouze surovinu vloží do konvektomatu a vybere odpovídající recept. Pro provozy bez vlastní vzduchotechniky či s nedostatečným odvětráváním je k dispozici balíček s konvektomatem včetně kondenzační digestoře.

 

Celý koncept je doplněn také o příklad možného financování. „Při využití financování přes operativní leasing budou náklady na pořízení konvektomatu do 200 Kč na den po dobu pěti let,“ vypočítává Vladan Jesenský a uzavírá: „Jsme přesvědčeni, že společně přicházíme do tohoto segmentu s přelomovou nabídkou, která si rychle najde mnoho uživatelů.“

 

Součástí konceptu jsou také referenční bary, které slouží jako pilotní projekty. Jeden z neslavnějších a nejdéle působících barů v Praze, Bugsy’s Bar, dále velmi populární podnik z posledních let Bar, který neexistuje v Brně a bar Žlutá ponorka z Českých Budějovic reprezentující jižní Čechy. Tyto bary díky technologii a sestaveným receptům byly schopné rozšířit svoji nabídku a můžou nabídnout svým hostům kompletní zážitek. Odteď se nemusíte bát obohatit svoji nabídku a přilákat tak nové hosty.

 

Veškeré informace ke konceptu naleznete zde.

 

Zdroj: Svět H&G