Zachrání čajovnu crowdfunding?

Nedávno jsme informovali o startu kampaně „Rize z krize“ spolupořádanou čajovou sekcí CBA Czech Teatenders, která má pomoci čajovnám zasaženým covidovou krizí. Brněnský podnik Cesta čaje kromě toho rozjel vlastní projekt na crowdfundingovém serveru HitHit. Za příspěvky nabízí donátorům rozmanitou paletu odměn od jedné misky čaje přes čajovou keramiku až po zajištění luxusního čajového víkendu pro 15 lidí.

 

Všechno nejlepší!

K loňským 130. narozeninám si značka rumu Flor de Caña nadělila limitovanou edici dvacetiletého blendu. Každá z celkových dvaceti tisíc lahví je číslovaná, nese podpis master blendera a ukládá se do fialové kazety. Dáte za ni 3.219 korun.

 

iBarista

Bezdotykově znamená bezpečně. Proto Nespresso ke svému kávovaru Momento představilo bezdotykovou mobilní aplikaci, pomocí níž si šálek kávy na tomto stroji připravíte. Kávovar s telefonem komunikuje skrze QR kód.

 

Placatý Amundsen

Tradiční značka šestkrát destilované vodky přichází s novou variantou obalu. „Amundsenka“ je nyní k dostání také ve dvoudecové placatce, což může být praktické zejména při delším vyražení si do terénu.