Online seminář je určen jak pro zástupce gastronomického průmyslu, tak také pro všechny, kteří bojují s neúspěchy svých prodejních e-shopů (ať už stávajících či budoucích). Vědom si akutní nutnosti bezpodmínečné pomoci, odprezentuje Guláš online svou přibližně 1,5 hodiny trvající konferenci zcela zdarma. Jednoduchou, avšak nutnou, registraci provedete na www.gulasonline.cz.

 

O co v semináři půjde? Na začátku se bude zabývat chováním on-line trhu před covidem a v průběhu krize a předpoví budoucí vývoj. Přinese praktické informace o vývoji marketingu v postcovidové době a s tím spojenou nutnost změny on-line komunikace dodavatele směrem k zákazníkovi. Poradí, kde a jak získat data o klientech, o kterých dodavatelé služeb možná ani neví, že by je mohli potřebovat, a už vůbec ne k čemu. Následovat potom samozřejmě budou také praktické rady, jak získaná data využít a interpretovat.

 

Nemůže chybět ani výčet praktických nástrojů, které dodavatelé služeb potřebují pro úspěšnou komunikaci s klienty a které jim ušetří práci, čas, nervy i život. Získané nehmotné komodity pak mohou využít daleko kreativněji ať už v oboru podnikání nebo ve svém volném čase. Stejně jako to dnes dělají představitelé společností Dinner in the sky, Lagarto brands, TGI Fridays nebo CMKarting.