Alternativa supermarketu
Přímý prodej býval dřív doménou začínajících značek, nyní se k této strategii hlásí i ti největší hráči jako například Pepsi. Výhodou je pohodlné získávání dat ohledně zákaznického chování.

Lemond v novém
Becherovka Lemond se dočkala aktualizovaného vzhledu v podobě nové lahve. Cílem je zvýšit atraktivitu produktu, zvýraznit jeho přírodní charakter a snížit výrobní náklady. Vývoj obalu trval rok a půl, v českých obchodech bude k vidění od září.

Zelený zázrak
Jak je možné, že výluh z čajovníku tak bezvadně funguje na naše zdraví i duševní výkonnost? Může za to unikátní kombinace obsažených látek.

Pořád konzervativní
Češi pivními experimentátory v masovém měřítku stále rozhodně nejsou. Osmdesát procent z nich upřednostňuje piva z velkých pivovarů před těmi minipivovarskými. Svrchně kvašená piva jako ale či stout favorizují pouhá čtyři procenta Čechů.

Víno se drží
Investiční víno vs. koronavirus? Vítězem je první jmenovaný. Ceny těchto vín šly v největší krizi jen nepatrně dolů, u některých naopak dokonce rostly. Potvrdilo se tedy, že ušlechtilý nápoj z hroznů v těžkých časech skutečně slouží jako uchovatel hodnoty.