Poslední objednávka. Barmani jsou zvyklí mluvit o ledasčem. Toho využil newyorský novinář Brad Thomas Parsons a vyrazil za nimi s konkrétním dotazem: jaký koktejl byste si objednali, kdybyste věděli, že je váš poslední? Neptal se zbůhdarma – na základě několika desítek takových návštěv nakonec sepsal knihu Last Call.

Rumová země, domov můj. Češi jsou rumový národ, v konzumaci třtinového destilátu na hlavu se drží celosvětově v popředí. Kategorie v tuzemsku už tři roky po sobě zaznamenává 7-8% růst prodejů. Podle Palírny U Zeleného stromu vzali spotřebitelé útokem i její loňskou rumovou novinku Heffron.

Odplouvají z Karibiku. Havana Club mění reklamní strategii. Značku už nebudou doprovázet automobilové veterány, prosluněné pláže a vlnící se tanečnice. Ústředním tématem je nyní urban kultura. Nový reklamní spot tvůrci natáčeli na 16milimetrový film mimo jiné také v odstavené tramvaji u dálnice D1.

S Žufánkem o penězích. Na základce psal časopis, který za 50 haléřů půjčoval spolužákům. Tak své první peníze vydělal populární moravský palírník Martin Žufánek. Dnes většina jeho utracených peněz padne za zážitky v podobě cestování a gastronomie.

Hořká korunovace. Pivním Králem Prahy je dvanáctka Praotec od pivovaru Cobolis v Ládví. Rozhodli o tom porotci třetího ročníku soutěže, kteří vybírali ten nejlepší z 35 přihlášených ležáků uvařených v pražských minipivovarech.