Zmapováno. Výdejní okýnka restaurací se stávají pouličním folklórem koronavirové krize. V on-line redakci deníku Blesk se pokusili co nejvíce těchto oáz gastronomie v Praze uspořádat do jednolitého seznamu.

Marketing jede dál. Velké pivovary jsou v nejisté době ohledně marketingových aktivit opatrnější, přesto zcela neusnuly. Třeba Staropramen představil borůvkové nealkoholické pivo, Prazdroj zase odstartoval „olympijskou“ reklamní kampaň inspirovanou osobností Emila Zátopka.

Pro začátečníky. Možná, že byste si za pár měsíců, až snad bude zase vše při starém, rádi otevřeli kavárnu. Pak přijde vhod několik rad do začátku od brněnské kavárnice.

Na cesty. Shot výběrové kávy kdekoliv? Takovou ideu přinesla před třemi lety do nápojového světa značka Sofee and the gang z pražské Letné. Lahvička o objemu 50 ml obsahuje zastudena macerovanou a několikrát filtrovanou výběrovou kávu z Brazílie. Nové vedení firmy se nyní pokouší o expanzi produktu.

Mrazy révu nepoškodily. Jižní Morava na začátku dubna spala v několika mrazivých nocích po sobě, na úrodu vinné révy by to ale nemělo mít žádný vliv. Klíčový bude vývoj počasí až v následujících týdnech.

Nový Jack. V Česku se začala prodávat novinka z portfolia slavného Jack Daniel’s – Tennessee Apple. Jde skutečně o 35procentní whiskey ochucenou jablečným likérem, který klasickému destilátu dodává svěžest zeleného jablka.

Dej dýško. Sociálními sítěmi se pod hashtagem #tipmybar šíří výzva Dej dýško svému barmanovi. Kdokoliv si může doma namíchat drink, publikovat jej na síti a v příspěvku označit barmana, k němuž se po pominutí krize zavazuje přijít, objednat si u něj drink a nechat mu spropitné.