Virtuální párty přetrvají. On-linové degustace se zdají být trendem, který se udrží i po odeznění koronavirové krize. V Německu už založili první virtuální bar, „stoly“ zde mají kapacitu 12 lidí. A jaké jsou nejoblíbenější druhy karanténního alkoholu? Vodka a whisky.

Neprodají, ale zaplatí. Pivovary nechtějí platit spotřební daň za nezkonzumované pivo z uzavřených restaurací, které musejí likvidovat. Žádají proto legislativní úpravu s tím, že takto nastavená pravidla jsou nemorální.

Zapojili fanoušky. Netradiční Covid reklamní kampaň rozjel pivovar Krušovice. Jeho příznivci sdílející svůj videoobsah na sociálních sítích s příslušných hashtagem se mohou dostat přímo do hlavního televizního spotu. Dočasnou změnu pak prodělal claim pivovaru.

Srdeční psaní baristky. Během mateřské dovolené změnila povolání a stala se baristkou. V kavárně v koutku náměstí prožívala každý den různými lidmi jejich životní příběhy a zdokonalovala se v kavárnickém řemesle. Za to všechno je nyní vděčná.

Ještě si počkáme. Podle provozovatele trendy pražského podniku Whiskey Restaurant, Bar & Museum Marka Jablonského se poptávka po vyšší gastronomii v Praze dostane na předkrizovou úroveň až v létě příštího roku.

Lahve ve vzduchu. Disciplína exhibičního barmanství prošla v posledních desetiletích bouřlivým vývojem, přičemž schopnosti současných špičkových flairových barmanů jsou dechberoucí. Je však obzvláště důležité, aby nastupující mladá generace nepřeskakovala základy řemesla.