Promo začíná. Národní pivovar z Českých Budějovic odstartoval reklamní kampaň k novému hořkému ležáku Budvar 33. Používá vizuál odlišný od zbytku portfolia pivovaru, protože cílí primárně na současné nekonzumenty Budvaru.
Zachraňujeme. Lidé na svých oblíbených, ale nyní uzavřených, hospodách nešetří, v rámci projektu Zachraň hospodu si už ve 1.400 restauracích předplatili vouchery za 7,6 milionu korun.
Není bedna jako bedna. Vinaři se inspirovali farmářskými bedýnkami plnými ovoce a zeleniny a v časech koronaviru tak vymysleli bedýnky vinařské. Cílem samozřejmě je si zajistit alespoň nějaké tržby.
Pohled zkušeného podnikatele. Jak hodnotí činnost Vlády ČR v době pandemie majitel Bugsy’s baru a jeden ze signatářů výzvy Apron Václav Vojíř? A kde v zahraničí vidí vzor pro řešení složité situace?