
Skupině se v roce 2024 dařilo ve všech oblastech podnikání, mezi které patří přírodní a ochucené minerální vody, nealko nápoje, snacky i prodejní automaty pod značkou Very Goodies. Objem výroby celé skupiny překonal magickou hranici 2 miliard prodaných výrobků a tržby meziročně stouply o více než 12 procent na 25 miliard korun.
„Loňský rok byl rekordní z pohledu prodaných lahví i finančního výsledku, který byl výrazně lepší, než jsme očekávali. Pomohly nám úspěšné inovace a také poměrně teplé počasí, ale museli jsme být ve všech zemích dobře připraveni a odpracovat si to. Všude jsme rostli, posilujeme zejména na Balkáně, kde se skupině hodně daří,“ říká Alessandro Pasquale, výkonný prezident Mattoni 1873.
V rozvoji svých zahraničních operací se skupina Mattoni 1873 v roce 2024 soustředila zejména na Srbsko. V dubnu plně ovládla firmu Knjaz Miloš, největšího výrobce minerálních vod a energetických nápojů na srbském trhu. Knjaz Mioš je zároveň oficiálním výrobcem a distributorem nealkoholických sycených nápojů PepsiCo pro trhy Srbska, Černé Hory a Bosny a Hercegoviny. V říjnu pak skupina zahájila provoz v novém závodu Knjaz Miloš se dvěma výrobními linkami na stáčení nápojových produktů do PET lahví a plechovek. Knjaz Miloš tím zdvojnásobil svoji kapacitu a stal se největším výrobcem balené vody a nealkoholických nápojů v této části Evropy.
V Česku se skupina věnovala rozšíření produktových řad. Mattoni Esence, ochucená minerální voda bez cukru a sladidel, přidala originální příchuť Yuzu & Okurka. Značka Magnesia po 11 letech kompletně aktualizovala svou vizuální identitu
a zároveň rozšířila portfolio funkčních vod Magnesia Plus o varianty Boost a Revital. Nealkoholický beermix BirGo, vyráběný ve spolupráci s národním pivovarem Budějovický Budvar, loni obohatil nabídku o variantu BirGo Cedrata. NADA a Nielsen ve zprávě z února 2025 právě značku BirGo označili v celém segmentu nealkoholických piv za nejrychleji rostoucí značku z pohledu frekvence nákupu.
Na podzim 2024 také skupina nabídla nový B2B e-shop „MyMattoni“ s kompletním řešením pro podniky zákazníků HORECA segmentu.
V roce 2025 bude skupina pokračovat v rozvoji řady minerální vody Mattoni Esence, spotřebitelé se mohou už brzy těšit také na nové řady funkčních vod nebo na novinky u licenční limonády Pepsi. Mattoni 1873 dlouhodobě usiluje o plnou cirkularitu nápojových obalů včetně PET lahví a plechovek.