Roman Uhlíř je Restaurants & Bar managerem Hilton Prague a také dlouholetmý členem České barmanské asociace.

 

Toto prestižní uznání na přelomu roku celosvětově obdrželo šestnáct jednotlivců a jeden pracovní tým. CEO Light & Warmth Award se uděluje za oddanost pohostinství a hodnotám společnosti Hilton. Jeho nositele každoročně ze stovek přihlášek vybírá komise vedená prezidentem a generálním ředitelem Hiltonu Christopherem Nassettou.

 

„Tito lidé jsou příkladem vrcholu pohostinnosti značky Hilton. Prokazují výjimečné vedení, neochvějnou oddanost našim hodnotám a významný přínos pro naše podnikání. Těmto výjimečným osobnostem ztělesňujícím vášeň, oddanost a cílevědomost, patří naše uznání. Právě oni každodenně pohánějí naši Hilton rodinu kupředu,“ uvedl Christopher Nassetta.

 

O gastronomické provozy pražského Hiltonu, zejména pak bar Cloud 9, se Roman Uhlíř stará už více než 15 let. Působí také jako mentor tamního personálu. Je také výraznou postavou českého barmanství. Po dobu fungování jeho barmanské školy jí prošly tři a půl tisíce studentů.

 

Prestižní ceny se Roman Uhlíř dočkal na pravidelném kvartálním zaměstnaneckém fóru ve svém domovském hotelu. „Kolegové mě přesvědčovali, že si tentokrát musím sednout do první řady. Pak se na dálku připojil celosvětově druhý muž Hiltonu a další členové boardu, to se děje jednou za pět let. Připadalo mi to nějaké divné,“ s úsměvem líčí oceněný manažer okamžiky před slavnostním vyhlášením, které mu bylo do poslední chvíle utajeno. Kromě gratulací a trofeje obdržel k CEO Light & Warmth Award také šek na deset tisíc dolarů.

 

Pro Romana Uhlíře jsou v současnosti největší pracovní výzvou, kromě každodenní operativy a organizace, především personální záležitosti. „V oboru hospitality mají problém s lidmi snad všichni. Není to jen hledání nových kolegů, ale i práce s těmi stávajícími. Vytvořit jim dobré podmínky, motivovat je, naučit je se při práci usmívat. Aby cítili, že gastronomie je víc než jen práce,“ dodává.

 

Hilton ve 138 zemích světa provozuje pod 24 značkami více než 8.300 hotelů. Za stoletou historii se u něj ubytovaly tři miliardy hostů. „Je to velká korporace a velký byznys. Za těch patnáct let jsem se tady našel,“ uzavírá Roman Uhlíř.