Snadné a rychlé objednávky, nejširší portfolio kvalitních nealkoholických nápojů na trhu i praktické tipy pro úspěšný provoz podniků. Takovými přednostmi se Mattoni 1873 pyšní při popisování svého nového on-line projektu.
„Mattoni 1873 je teď blíže svým HORECA zákazníkům a nabízí jim služby s přidanou hodnotou. Majitelé a provozovatelé nejen gastro podniků mají prostřednictvím MyMattoni přístup do svého objednávkového systému v režimu 24/7, mohou kdykoli získat přehled o všech svých objednávkách nebo provést další objednávku, snadno dohledat faktury atd. Na MyMattoni najdou nejširší portfolio nealkoholických nápojů na trhu i sezónní a speciální nabídky,“ shrnuje Lutfia Miňovská, mluvčí Mattoni 1873.
Výhodou MyMattoni je možnost vytvářet více sekundárních uživatelů (např. pro vedoucí provozu restaurací) a zároveň hlavní přístup pro majitele, kteří tak mají přehled o všech uživatelských právech a aktuálním dění ve všech svých provozovnách. A pokud daný gastro podnik provozuje více poboček, je možné objednávat pro všechny provozovny současně, což šetří spoustu času.
MyMattoni umožňuje i rychlou komunikaci s experty Mattoni 1873 na zákaznickém centru prostřednictvím chatu. Díky propojení e-shopu s ostatními odděleními v Mattoni 1873 může zákazník využít aplikační formuláře pro komunikaci s kolegy z finančního oddělení pro rychlou pomoc s fakturami nebo s týmem pro chladicí zařízení k zajištění servisu.