Jitka Baťková pracovala celý život ve zdravotnictví jako sestra, letos si však splnila svůj životní sen a s pomocí rodinných úspor začátkem roku konečně rozjela vlastní kavárnu Komín Café Říčany. Už po dvou týdnech přišly jarní restrikce a kavárně tak místo vytváření stálé klientely zbyl jen prodej přes okénko. První lockdown říčanský podnik ještě ustál, ale teď při druhém už začíná mít opravdu potíže.

 

Právě Komín Café a jeho provozovatelka vystupují v druhém klipu kampaně „Rozbalte to“, která od 4. listopadu vyzývá lidi, ať podpoří objednávkou své oblíbené podniky a „rozbalí“ si doma jídlo připravené v restauracích omezeným protipandemickými restrikcemi. Stejně jako v tom prvním, i zde jsou ústředními postavami skuteční představitelé dalších pěti konkrétních gastronomických podniků.

 

 

„Projekt ‚Rozbalte to’ pomáhá nejen Jitce Baťkové i ostatním reálným aktérům obou spotů – oni jsou pomyslní reprezentanti tisíců dalších podniků, které to nevzdaly a čekají na vaši objednávku. Kampaň dává vědět lidem, že pomáhat restauracím, kavárnám, barům či bistrům je v těchto těžkých časech důležité – měli by na ně proto myslet a podpořit je objednávkou domů,“ říká Andrea Brožová, tisková mluvčí Mattoni.

 

Projekt iniciovala značka minerální vody Mattoni. Spojila síly s televizí Nova, záštitu poskytlo Ministerstvo průmyslu a obchodu.

 

Až dosud kampaň zasáhla 65 procent cílové skupiny a téměř polovina z cílové skupiny viděla spot už nejméně třikrát. Skvělý výsledek dosáhl instagramový profil #rozbalteto, kde se za pouhé tři týdny fungování kampaně objevilo 615 příspěvků.