Vytvořením digitálního prodejního kanálu zareagovala Mattoni 1873 na potřeby zákazníků v době karanténních opatření. Online platforma pro přímý prodej vznikla v rychlosti během tří měsíců. Minerální vody, ochucené nápoje a další výrobky ze svého portfolia doručovala zprvu zákazníkům v Praze. Nyní expanduje i do regionů a láká na dopravu zdarma.

 

„Nový e-shop je určen všem, kteří si potřebují zajistit nápoje rychle, snadno a s doručením až ke dveřím. Disponujeme širokým portfoliem nealkoholických nápojů včetně oblíbených snacků, takže si vybere opravdu každý,“ popisuje zacílení e-shopu Ondřej Postránský, ředitel strategického marketingu Mattoni 1873.

 

Minimální objednávka jsou 3 balení a kurýři jsou schopni produkty doručit i do druhého pracovního dne. V první fázi byl rozvoz jen po Praze a okolí, od 14. října rozšířila firma rozvoz do větších měst ve všech krajích. A do konce října navíc s doručením zdarma. Standardně pak platí zákazník za menší nákup 49 Kč a doručení zdarma získá až při objednávce nad 799 Kč.

 

Mattoni 1873 dbá na bezpečnost, proto zachovala hygienická opatření platná v době karantény. Kurýři mají jednorázové roušky a rukavice, mezi každým závozem se vozy dezinfikují. 

 

Kromě prémiových produktů má Mattoni 1873 pro své zákazníky připraveny dárkové předměty, soutěže a speciální produktové kampaně s možností výher. Právě například zde běží Pepsi Retro kampaň. E-shop nabízí kromě minerálních vod Mattoni a Magnesia i další produkty Mattoni 1873 – ochucené nápoje, džusy, produkty Pepsi a snacky.