Pálenka a reklamy z Humpolce
Nejen 16 různých druhů piv, ale nyní také i pivní pálenka spadá do portfolia humpoleckého pivovaru Bernard. Destilát vzniklý na pozadí koronakrize je k dostání v omezeném množství dvou tisíc půllitrových a tří tisíc decilitrových lahví. Majitel Stanislav Bernard se zároveň nechal slyšet, že po letech přebírá marketing pivovaru do vlastních rukou. To pravděpodobně vyústí v další kontroverzní reklamní kampaně.

Kávové řetězce a veganství
Je libo sójové nebo mandlové mléko do kávy? A k tomu zakousnout sladký veganský šáteček? Pokud jste pravidelnými návštěvníky velkých kavárenských řetězců, pak vás ve vztahu k rostlinným trendům v Česku nejvíc potěší Starbucks následovaný Coffeeshop Company. Na opačném konci tabulky vězí Costa Coffee a Tchibo.

Historická chuť
Jak chutnal absinthe před více než dvěma stoletími? Palírník Martin Žufánek to ví, a tak se tento pátek chystá vypustit do světa druhou edici reprodukce Dubied Père et Fils, prvního sériově vyráběného absinthu. Vyjde v počtu 600 lahví a je pravděpodobné, že jejich dostupnost se kvůli obřímu zájmu bude počítat na sekundy.

Jsou znamenité
Čeští baromilci už před nějakým časem došli k poznání, že Japonci whisky opravdu umí. V magazínu E15 připravili charakteristiku několika nejznámějších značek ze země vycházejícího slunce.

Pokrok pomáhá
Ani pohostinství se nebrání pronikání moderních technologií – příkladem jsou nové a udržitelné také away obalové materiály, různé komunikační platformy nebo umělá inteligence zastávající část práce lidského personálu.