Společný projekt oslavuje spojení dvou špičkových zástupců svých oborů, lihovarnictví a sklářství. Obě společnosti se prezentují tím nejlepším z vlastní produkce – ročníkovou slivovicí a ručně foukanou, bílou sklovinou potahovanou a broušenou karafou z křišťálového skla.

Vznikly dvě edice odlišující se barvou samotné karafy, ale především rozdílnou chutí a vůní ovocného destilátu: kombinace odrůdové slivovice Durancie 2010 a karafy z bílého a modrého skla vznikla v počtu 10 kusů, zatímco sad odrůdové slivovice Durancie 2010 z dubového sudu s přibalenou karafou z bílého a čirého skla existuje rovných 27.

Dvě speciální sklenice z produkce sklárny Moser jsou vyrobeny přímo pro tuto příležitost. „Samotný akt dokončení, tedy naplnění karafy slivovicí, je ponechán na zákazníkovi. Součástí balení je také certifikát s odpovídajícím číslem láhve stvrzující originální původ a tasting notes popisující chuťový profil slivovice,“ dodala marketingová manažerka společnosti Rudolf Jelínek Irena Konečná.

Box můžete zakoupit v Muzeu slivovice v Praze nebo Návštěvnickém centru ve Vizovicích. Cena kompletního balení činí 51.894 korun – symbolicky se v ní skrývá rok založení vizovické likérky. Samotnou slivovici je možné na těchto místech ochutnat, degustace v hodnotě 1.000 korun se v případě koupě odečte z ceny sady.