Spousta práce
Jak vypadá tvorba 20sekundové reklamy na nefiltrovanou Becherovku? Potřebujete osm kamer, filmovou architektku se zahradníkem a několik týdnů času, během nichž snímáte, jak kolem lahve vyrůstají bylinky.

Moderní ochucení
A ještě jedna televizní kampaň – tentokrát vůbec první od mikrodrinku Waterdrop. Ta konzumenty nabádá, ať pijí normální vodu ochucenou kapslí Waterdrop, která obsahuje vitamíny a nula gramů cukru.

Už jen Fenix
Změna na českém distribučním trhu – společnosti Fenix Drinks a Vizeka Gastro se slučují pod jednotný brand Fenix Drinks. Majitelé si od tohoto kroku slibují další růst hlavně v regionech, ale i prostor pro organizování degustací či edukačních aktivit pro konzumenty.

Noví adepti popularity
Jablečné cidery ze starých odrůd, u nichž rozeznáváte podloží a orientaci svahu. Vína dokvášená přímo v lahvi, ale také vína ovocná či z odpadu po lisování hroznů. Nápoje z březové mízy či ovocných octů. Pestrý svět nízkoalkoholických nápojů má v arsenálu potenciálních budoucích trendů mnoho položek.


---stručně---

Zajímavý nealkoholický gin? Zkuste Ceder’s.

Sládek Starobrna by klidně vařil každý týden jiný pivní styl, kdyby to šlo.