Šumivá procházka
Víte, že v pražských barech se dá organizovaně putovat za šumivými víny? Tour nazvanou Cesta za Bublinou organizuje parta TrunkBros bratrů Kaštánkových, a kromě ochutnávek v několika podnicích samozřejmě zahrnuje také poutavý výklad ke každému vínu. Při čtení téhle reportáže dostanete chuť odstřelit zátku!

Londýnský dvojník
Zatímco některé bary se kvůli covidu řítí do záhuby, majitelé londýnského Swiftu nehodlají ustoupit od záměru otevřít druhý podnik stejného jména. Stát bude v trendy čtvrti Shoreditch a vzhledem k otevírací době od osmi ráno do půlnoci se zaměří na brunche, aperitivy nebo Irskou kávu.

Manifesto na Dáme jídlo
Populární pražský gastronomický koncept Manifesto Market započíná spolupráci s dovážkovou službou Dáme jídlo. V aplikaci budete moct objednávat produkty z 16 různých restaurací Manifesta z gastroareálů na Florenci a Smíchově.

Gastronomické PR
Gastro podnikům, které neuspějí, většinou chybí dlouhodobá strategie. Na sociálních sítích nemáte prezentovat, v čem jste dobří, ale to, co lidem přinese užitek nebo na co mohou reagovat. Co podnikům v gastronomii radí PR konzultant a copywriter Jan Šmikmátor?

Oslavy v Jihlavě
Výroční sudový ležák navařili v Jihlavě. Důvod? Tamní pivovar Ježek letos slaví 160. narozeniny. Pivovar vznikl sloučením čtyř menších pivovárků v polovině předminulého století a své jméno odvozuje od městského znaku (německý název Jihlavy je Iglau, Igel v němčině znamená ježek).