Tady neplechují. Benešovský pivovar Ferdinand loni zvýšil produkci a pořídil novou myčku lahví, která spotřebuje o třetinu méně vody než její předchůdkyně. V Benešově také avizují, že navzdory aktuálnímu trendu nebudou vyrábět plechovkové pivo.

Kávové psaní. Cesta kávy z plantáže až na váš stůl – to je hlavní téma aktualizovaného vydání knihy, jíž se v minulosti prodalo 30 tisíc výtisků a která nyní nese výmluvný název Velká kniha o kávě. Publikace autorky Petry Davies Veselé se bude hodit milovníkům černého moku i profesionálním baristům.

Brněnské bejby. Modrozlatý interiér, křišťálové lustry, šampaňské a twistovaná koktejlová klasika. To jsou charakteristické znaky nově otevřeného brněnského baru Baby Face. Je inspirován Amerikou počátku minulého století a sídlí na místě někdejšího rušného Spirit Baru.

Speciální Japonec. Sběratelé, pozor! Japonský výrobce whisky Suntory hodlá uvolnit do prodeje stovku lahví single maltky z palírny Yamazaki, která zraje v sudech od roku 1964. Láhev o objemu 0,7 litru bude stát tři miliony jenů (630 tisíc korun) a půjde tak o nejdražší láhev od Suntory.

Chutně a s čistou hlavou. Nealkoholický gin na bázi mochyně a jalovce a další nealkoholické destiláty do Česka dováží distribuční společnost W/O. Snaží se tak v českých reáliích reagovat na sílící trend nealkoholického popíjení, jenž je aktuálně v kurzu zejména v západních gastronomicky vyspělých lokalitách.