Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association

« zpět

Úspěchy lidí spojených s CBA: Živnostník roku i Český Goodwill

28. 10. 2019
Výrazných individuálních ocenění se v minulém týdnu dočkaly dvě persony spjaté s Českou barmanskou asociací. Vedoucí čajové sekce CBA Czech Teatenders Jiří Boháč se umístil na třetím místě v pražském kole soutěže Moneta Živnostník roku 2019, spolumajitel dvou Partner’s barů CBA Honza Vlachynský pak převzal ocenění Český Goodwill 2019 v kategorii Inovace.
Do účasti v soutěži Moneta Živnostník roku se může přihlásit jakýkoliv živnostník splňující několik podmínek jako bezdlužnost a beztrestnost. Zájemci odpovídají na stručné otázky, které charakterizují jejich podnikání. Dále popisují svůj podnikatelský příběh. Síla a hloubka podnikatelského příběhu pak rozhodují o postupu do jednotlivých krajských kol.

Do krajského finále postupuje celkem 10 živnostníků z každého kraje. Finalisty krajského kola hodnotí odborná porota, která má 5 až 10 členů a jsou v ní zastoupeny zástupci partnerů, státní správy a podporovatelů projektu – svazů, asociací a cechů.

A právě Jiří Boháč z Czech Teatenders se v pražském krajském kole umístil na krásném třetím místě. „První místo – provozovatelka půjčovny dětského oblečení. Druhé místo – brašnář. Třetí místo – teatender. Myslím, že to je krásná společnost,“ okomentoval Jiří Boháč svůj úspěch na facebooku.

To Honza Vlachynský, zakladatel Baru, který neexistuje a Super Panda Circusu, tedy Partner’s barů CBA, získal Firmového Oscara. Tak nazývají organizátoři ocenění udílené v anketě Český Goodwill, v níž se prezentují podnikatelé a firmy, kterých si lidé váží pro jejich odpovědný přístup k podnikání a férové jednání. Slavnostní předávání Firmových Oscarů se uskutečnilo v pražském Klementinu, večerem provázel Jan Rosák.

Honza Vlachynský získal první místo v kategorii Inovace. Ta je oslavou podnikatelů a společností, kterým se daří skloubit inovativní snahy se záměrem rozvíjet tradiční hodnoty, nebo jsou autory zcela nových a jedinečných produktů a služeb.

„Tohle ocenění je především úspěchem celého týmu Lidí z Baru. Všech těch 160 kolegů si totiž vybralo složitou cestu – vrháme se cíleně do věcí, kterým moc nerozumíme, a učíme se za pochodu. O to krásnější je, když něčeho dosáhneme. Neuznáváme průměr a rutinu,“ uvedl Honza Vlachynský, jehož gastronomická skupina v Brně provozuje pět barů, jeden hotel a další projekty.

Dalšími kategoriemi byly Tradice, Partner, Mecenáš, Made in Czechoslovakia a Osobnost. Pořadatelé letos k ocenění obdrželi 99 nominací, z nichž 65 podnikatelů či společností postoupilo do finále posuzovaného odbornou porotou.
24. 11. 2019
Winter Flair Competition
24. 11. 2019
Winter Flair Competition
2. 12. 2019
JMK-BR. VÁNOČNÍ POHÁR
2. 12. 2019
BRNĚNSKÝ VÁNOČNÍ POHÁR
23. - 26. 1. 2020
DANUBIUS GASTRO 2020
Svět barmanů 3/2019
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři