Karlovarské minerální vody jsou nyní – se svými 11 závody (sedm z nich v ČR), 2 400 zaměstnanci a 12,5 miliardami Kč ročního obratu – regionálním lídrem trhu.

"Jsme hrdí na to, že naše know-how vybudované na českých kořenech můžeme úspěšně šířit i v zahraničí," říká Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV. „Akvizice bude dokončena v následujících měsících. Sloučíme tak dva úžasné týmy a také dvě skvělá portfolia značek a produktů. Spojení našich kompetencí je zárukou dlouhodobého úspěchu. S radostí vítám všechny nové členy naší velké rodiny.“

Produktové portfolio nového holdingu zahrnuje všechny kategorie nealkoholických nápojů od přírodní a ochucené minerální vody (např. Mattoni, Magnesia či Aquila), sycených nealkoholických nápojů (např. Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up), džusů (Granini, Toma), ledových čajů (např. Lipton, Veritea, Aquila) až po sirupy; dále pak i dvě značky snacků – Lay’s a Cheetos.

V České republice tak KMV potvrzuje pozici jedničky na trhu přírodních a ochucených balených vod, stoupá na třetí pozici v kategorii sycených nealkoholických nápojů, významně posiluje v kategorii džusů a vstupuje do nové kategorie snacků.

“Naší vizí je posílit význam české minerální vody a šířit české know-how, díky kterému jsme sami vyrostli, dále do Evropy,“ dodává ředitel Pasquale. „Děkujeme financujícím bankám - Československé obchodní bance, České spořitelně a Evropské bance pro obnovu a rozvoj. Cenné poradenství poskytla banka Raiffeisen, společnost Deloitte, a zvláště chceme poděkovat advokátní kanceláři Kocián, Šolc, Balaštík.“

Zdroj: tisková zpráva