Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association
      

« zpět

Captain Morgan: Přes limitku k novému designu

30. 7. 2018
Nejprodávanější dovozová značka karibského rumu Captain Morgan, kterou v rámci českého trhu distribuuje společnost Stock, uvedla v květnu limitovanou edici etiket, jež podpořila i televizní kampaní. U té to ale neskončilo, právě naopak. Tato limitovaná edice odstartovala vizuální přechod všech produktů značky Captain Morgan na nový modernější vzhled.

Toho se dočkaly především etikety a uzávěry všech produktů Captain Morgan. V rámci etiket došlo ke zvýraznění loga a sjednocení vizuálních prvků. Byl jim dodán větší kontrast, přibylo také zlaté barvy pro prémiové vzezření. Modernizace se dočkal i ikonický, na sudu hrdě stojící, kapitán. Významnější změna pak čeká tmavý rum Captain Morgan Jamaica Rum, který mění svůj dosavadní název na Captain Morgan Dark Rum.

K hladkému přechodu na nový design přispěla i limitovaná edice produktů Captain Morgan Original Spiced Gold. „Díky tomu se značka ve větší míře vyhnula souběhu původního a nového vzhledu na prodejní ploše. Design limitované edice již vycházel z nové podoby etiket a vytvořil tak hladký vizuální přechod na nový vzhled,“ říká Zdeněk Bláha, Brand Manager značky Captain Morgan. Samotná limitovaná edice pěti provedení etiket Captain Morgan Original Spiced Gold zaznamenala úspěch a předčila očekávání. „Je dalším příkladem, že silným značkám limitované a personalizované úpravy designu prospívají,“ dodává Bláha.
18. - 19. 8. 2018
29. - 30. 8. 2018
31. 8. - 1. 9. 2018
3. - 5. 9. 2018
6. 9. 2018
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři