Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association
      

« zpět

Barlife: Spotřebitelé vnímají Božkov jako experta na rum

4. 7. 2018
Alkoholový business je v rámci FMCG specifický, trochu odlišný od ostatních komodit. Vy jste navíc přešel z telekomunikací. O kolik je to jiný svět?
Osobně největší rozdíl spatřuji v „zábavnosti“ oboru. Alkohol je hodně o zábavě, o party, o užití si volného času společně s přáteli. Telekomunikace jsou oproti tomu výrazně technické a aktivace směrem ke spotřebitelům je samozřejmě úplně jiná než aktivace alkoholové značky. Sice jsme s O2 objížděli festivaly, ale přeci jen propagovat na festivalu telekomunikace a alkoholovou značku se nedá srovnávat. Alkoholové značky je jednodušší promovat, jelikož jsou přirozenou součástí festivalu.
Celý článek naleznete zde: www.barlife.cz
22. 11. 2018
DŽEZVA IBRIK CUP 2018
25. - 26. 11. 2018
APOTHEKA 2018
3. 12. 2018
BVP 2018
3. 12. 2018
JMK - BVP 2018
10. - 29. 1. 2019
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři