Hlavní partneři:  
   
ČESKÁ BARMANSKÁ ASOCIACE
member of International Bartenders Association
      

« zpět

Barlife: Spotřebitelé vnímají Božkov jako experta na rum

4. 7. 2018
Alkoholový business je v rámci FMCG specifický, trochu odlišný od ostatních komodit. Vy jste navíc přešel z telekomunikací. O kolik je to jiný svět?
Osobně největší rozdíl spatřuji v „zábavnosti“ oboru. Alkohol je hodně o zábavě, o party, o užití si volného času společně s přáteli. Telekomunikace jsou oproti tomu výrazně technické a aktivace směrem ke spotřebitelům je samozřejmě úplně jiná než aktivace alkoholové značky. Sice jsme s O2 objížděli festivaly, ale přeci jen propagovat na festivalu telekomunikace a alkoholovou značku se nedá srovnávat. Alkoholové značky je jednodušší promovat, jelikož jsou přirozenou součástí festivalu.
Celý článek naleznete zde: www.barlife.cz
4. 8. 2018
SUMMER BARTENDERS COMP.
18. - 19. 8. 2018
31. 8. - 1. 9. 2018
3. - 5. 9. 2018
7. - 9. 9. 2018
Nabídka zaměstnání
Mediální partneři
Odborní partneři