„Společně se nám z  Aperol Spritzu podařilo za pouhých 7 let udělat nejoblíbenější koktejl v České i Slovenské republice a jen za loňský rok prodat na obou trzích 16 milionů drinků. V porovnání s 11 250 drinků v roce 2010 je to opravdu velký nárůst,“ říká Jiří Štětina, Zone Director Rémy Cointreau a dodává: „Jsme hrdí na to, že opouštíme značku v té nejlepší kondici a pro letošní rok chystáme překvapení, které, jak věříme, bude časem stejně úspěšné jako Aperol.“

Kromě Aperolu patří do portfolia Gruppo Campari ještě Campari, Cinzano, Carolans, Cynar a nealkoholické Crodino.

Rémy Cointreau Group je jedním z hlavních hráčů na globálním trhu s lihovinami s portfoliem prémiových značek, mezi které patří zejména koňaky Rémy Martin a Louis XIII., likéry Cointreau a Passoa, řecká specialita Metaxa, Mount Gay rum, francouzské brandy St. Rémy, skotské single malt whisky Bruichladdich, Port Charlotte a Octomore a gin Botanist. Značky skupiny jsou distribuovány po celém světě především prostřednictvím vlastní sítě.